In Europa flink hogere aandelenkoersen, wat een opsteker is voor Wall Street.
De AEX wint 2,2% op 469,16, wat helemaal in het charttechnische plaatje past. ING is de topper met een winst van 4,07% op 14,56 euro, wat fundamenteel heeft te maken met het wegebben van het Griekse risico op de beursvloer. De bovengrens van de bandbreedte ligt rond de 15,80 euro.
ASML is eveneens een bovengemiddelde stijger met een winst van 3,78% op 91,75 euro. De bovengrens ligt bijna 12% hoger op 103 euro.
Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!

