Apple als telecommer

Geplaatst door | Nog geen reacties Beleggingstips, Verenigde Staten, TOP Selecties

Apple heeft plannen om telecomdiensten aan te bieden in de VS en Europa. Dat meldt Business Insider.

Apple als telecommerApple wil als een virtuele provider van start door netwerken van anderen te gebruiken, zoals Skype van Microsoft ook al doet. Een dergelijke service sluit aan bij de komst van de e-sim.

Op het lijstje van de meeste kansrijke aandelen in de Dow staat Apple op de 9e plaatst met een potentie naar de bovengrens van 13%.

Koersen zijn in euro’s.

Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!


Deel dit artikel

Geschreven door:

Eddy Schekman

Eddy Schekman woont en werkt vanuit China en houdt zich vooral bezig met duiding van het financiële nieuws voor ondernemende beleggers. Sinds 2008 publiceert hij voornamelijk voor het Cash platform.


De berichten op Cashcow kunt u ook lezen via de distributieplatforms LinkedIn, Twitter of Facebook. Vragen worden alleen beantwoord via deze website en niet via social media. Haatdragende of respectloze vragen/reacties zal ik niet in behandeling nemen.


Bekijk alle 21158 berichten van Eddy Schekman

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar het nieuws overzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten