De Nikkei doet het goed

Geplaatst door | Nog geen reacties Azië, Beursnieuws

De Nikkei doet het goedDe Aziatische aandelenmarkten zijn vandaag vriendelijk gestemd. De Nikkei doet het relatief goed met een winst van 0,72%. De winst wordt toegeschreven aan het overschot op de rijksbegroting, voor de 9e maand op rij.

Shanghai reageert lauw op de economische data die vandaag is gepubliceerd. De stijging van de industriële productie en de groei van de detailhandelsverkopen is fractioneel lager dan verwacht. De projectontwikkelaars staan lager en de financials weten te plussen.

De euro/dollar is 1,1232. Goud-juni-2015 is -0,07% op 1.191,60. Brent-juni-2015 is 67,30 dollar.

Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!


Deel dit artikel

Geschreven door:

Eddy Schekman

Eddy Schekman woont en werkt vanuit China en houdt zich vooral bezig met duiding van het financiële nieuws voor ondernemende beleggers. Sinds 2008 publiceert hij voornamelijk voor het Cash platform.


De berichten op Cashcow kunt u ook lezen via de distributieplatforms LinkedIn, Twitter of Facebook. Vragen worden alleen beantwoord via deze website en niet via social media. Haatdragende of respectloze vragen/reacties zal ik niet in behandeling nemen.


Bekijk alle 21158 berichten van Eddy Schekman

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar het nieuws overzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten