Even afblijven van EXOR

Geplaatst door | Nog geen reacties Tips Analisten

EXOR laat dit jaar een zwakke koersontwikkeling zien. YTD is de investeerder zelfs met 2,5% gedaald. Het liet vorige week wel een positieve trend zien, maar volgens Investtech is het aandeel trendmatig negatief op de middellange termijn. 

Investtech: “EXOR eindigde maandag zwak hoger op 87,25 euro, wat neerkomt op een stijging van 0.3%. Het aandeel is hiermee voor de zevende dag op een rij gestegen en De afgelopen week is het aandeel 5.1% gestegen. Technisch ziet het er echter niet zo goed uit. Het aandeel is trendmatig negatief op de middellange termijn en een verdere daling is waarschijnlijk.”

Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!


Deel dit artikel

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar het nieuws overzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten