EXOR laat dit jaar een zwakke koersontwikkeling zien. YTD is de investeerder zelfs met 2,5% gedaald. Het liet vorige week wel een positieve trend zien, maar volgens Investtech is het aandeel trendmatig negatief op de middellange termijn.
Investtech: “EXOR eindigde maandag zwak hoger op 87,25 euro, wat neerkomt op een stijging van 0.3%. Het aandeel is hiermee voor de zevende dag op een rij gestegen en De afgelopen week is het aandeel 5.1% gestegen. Technisch ziet het er echter niet zo goed uit. Het aandeel is trendmatig negatief op de middellange termijn en een verdere daling is waarschijnlijk.”
Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!
