Goudmarkt gooit de remmen los

Geplaatst door | Nog geen reacties Commodities

Goud heeft nu alle remmen los gegooid. De Amerikaanse dollar is versneld verzwakt, gedreven door de angst voor een tweede ronde van verruiming om de economie aldaar uit het slop te trekken. Daarbij drijft de groei in de opkomende landen de prijs van commodities op. Morgan Stanley heeft de projecties in 2011 voor goud verhoogd met een gemiddelde prijs van 1315, 14% hoger dan de vorige projectie. Nu goud het eerste fibonacci koersdoel van 1332 achter zich heeft gelaten wordt reikhalzend uitgekeken naar het volgende koersdoel: 1440. Dit is een projectie van de laatste correctiebeweging van 1265 -1157.

Bron: Saxo Bank

Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!


Deel dit artikel

Geschreven door:

Eddy Schekman

Eddy Schekman woont en werkt vanuit China en houdt zich vooral bezig met duiding van het financiële nieuws voor ondernemende beleggers. Sinds 2008 publiceert hij voornamelijk voor het Cash platform.


De berichten op Cashcow kunt u ook lezen via de distributieplatforms LinkedIn, Twitter of Facebook. Vragen worden alleen beantwoord via deze website en niet via social media. Haatdragende of respectloze vragen/reacties zal ik niet in behandeling nemen.


Bekijk alle 21158 berichten van Eddy Schekman

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar het nieuws overzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten