Marco Groot (FD): ‘Sparen loont niet!’

Geplaatst door | Nog geen reacties BeleggersFair

In deze serie artikelen laten we de visies voorbijkomen van verschillende deelnemers aan de BeleggersFair. Ditmaal Marco Groot, columnist FD.

marco groot_optGroot: “Niet lang geleden werd de term TINA geïntroduceerd: There Is No Alternative… Geen renderend alternatief voor aandelen wel te verstaan, wat verwijst naar de lage rentestand.”

“Statistieken bewijzen dat als gedurende de afgelopen 20 jaar aandelen waren gekocht op de hoogste pieken, aandelen meer rendement zouden hebben gerendeerd dan een spaarrekening. De conclusie is duidelijk: sparen loont niet, zeker niet in deze tijden!”

 

Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!


Deel dit artikel

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar het nieuws overzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten