Het goud heeft eindelijk de 1300 barriere doorbroken en dit zal nu als steunpunt fungeren. De aankondiging van de Bank of England dat men nog meer geld in de markt gaat pompen en de slechte cijfers uit Amerika (de verwachting is nu dat Amerika ook weer met extra geld in de markt komt) deed het goud door de 1300-grens gaan. Het eerstvolgende punt om naar te kijken is 1332.
Ook goud tegen de EUR zit ook weer in de lift, maar moet door het 965-punt en daarna het 972-punt heen. Steun ligt bij 955.
Bron: Saxo Bank
Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!
