Nikkei is een topper

Geplaatst door | Nog geen reacties Azië

De Nikkei doet het vandaag relatief goed in Azië met een winst van 1,20%.

DeNikkei is een topper Japanse centrale bank begint vandaag aan een periodieke bijeenkomst van 2 dagen. Wellicht dat daarna aanvullende monetaire maatregelen bekend worden gemaakt.

Shanghai is vandaag nog gesloten. Australië is +0,33%. De centrale bank heeft de rente ongewijzigd gelaten. De markt denkt dat de kans 60% is dat in december de rente wordt verlaagd.

De euro/dollar is 1,1184. De euro/yuan is 7,1081. Goud-dec-2015 is -0,17% op 1.135,70. Brent-nov-2015 is +0,39% op 49,44 dollar. Duitse Bunds zijn +0,002 op 0,566%.

Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!


Deel dit artikel

Geschreven door:

Eddy Schekman

Eddy Schekman woont en werkt vanuit China en houdt zich vooral bezig met duiding van het financiële nieuws voor ondernemende beleggers. Sinds 2008 publiceert hij voornamelijk voor het Cash platform.


De berichten op Cashcow kunt u ook lezen via de distributieplatforms LinkedIn, Twitter of Facebook. Vragen worden alleen beantwoord via deze website en niet via social media. Haatdragende of respectloze vragen/reacties zal ik niet in behandeling nemen.


Bekijk alle 21158 berichten van Eddy Schekman

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar het nieuws overzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten