Oppassen voor de Nasdaq

Geplaatst door | Nog geen reacties Regio's

De Amerikaane Nasdaq staat er voor de koopjesjager technisch minder goed voor dan de Dow Jones. Het verschil met de trend van de Nasdaq wordt heel erg groot. Het verschil is opgelopen tot ongeveer 800 punten; het spiegeldbeeld van begin 2009 toen de Nasdaq de bodem bereikte. Beschouw deze ontwikkelingals een waarschuwing. De waardering voor nogal wat fondsen is behoorlijk opgelopen. Er is een behoorlijk voorschot genomen op de groei en gunstige resultaten. De chart geeft aan dat de Nasdaq flink overbought is. Bij een kentering kan de Nasdaq met 800 of 1.600 punten dalen.

Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!


Deel dit artikel

Geschreven door:

Eddy Schekman

Eddy Schekman woont en werkt vanuit China en houdt zich vooral bezig met duiding van het financiële nieuws voor ondernemende beleggers. Sinds 2008 publiceert hij voornamelijk voor het Cash platform.


De berichten op Cashcow kunt u ook lezen via de distributieplatforms LinkedIn, Twitter of Facebook. Vragen worden alleen beantwoord via deze website en niet via social media. Haatdragende of respectloze vragen/reacties zal ik niet in behandeling nemen.


Bekijk alle 21158 berichten van Eddy Schekman

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar het nieuws overzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten