Passief beleggen is geen doel op zich

Geplaatst door | Nog geen reacties Vermogensbeheer, Mijn vermogen, Fondsen

Trackers zijn mooie instrumenten, maar zoek de juiste uit en leg ze niet op de plank. Actie is nodig, al is het omdat niet iedereen hetzelfde is. Zoals bijvoorbeeld bij het verschuiven naar een defensiever profiel bij het naderen van de pensioendatum. Passief beleggen mag dus nooit een doel op zich zijn.

Passief beleggen is geen doel op zichcorr.pdf

Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!


Deel dit artikel

Geschreven door:

Eddy Schekman

Eddy Schekman woont en werkt vanuit China en houdt zich vooral bezig met duiding van het financiële nieuws voor ondernemende beleggers. Sinds 2008 publiceert hij voornamelijk voor het Cash platform.


De berichten op Cashcow kunt u ook lezen via de distributieplatforms LinkedIn, Twitter of Facebook. Vragen worden alleen beantwoord via deze website en niet via social media. Haatdragende of respectloze vragen/reacties zal ik niet in behandeling nemen.


Bekijk alle 21158 berichten van Eddy Schekman

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar het nieuws overzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten